این سایت به فروش می رسد 09139135264


گزارش جالب وب سایت تحریریه از استارتاپ

گزارش جالب وب سایت تحریریه از استارتاپ "بیمه اول"


1398/12/13

وب سایت معظم تحریریه در گزارشی به ورود بیمه اول به بازار خدمات آنلاین بیمه ای واکنشی مثبت نشان داده و این سوال را مطرح میکند که آیا بیمه اول، فروش اینترنتی بیمه را در ایران متحول میکند؟ گزارش تحریریه را ذیلاً مرور میکنیم:

به گزارش تحریریه، گسترش ضریب نفوذ اینترنت و گوشی‌های هوشمند در زندگی روزمره مردم باعث شده تا عرضه کالاها و خدمات در قالب کسب و کارهای الکترونیکی و استارتاپ‌ها، با استقبال عمومی مواجه شود. طبیعی است که این اقبال عمومی به این دلیل است که اینگونه مشاغل در وقت و هزینه مردم صرفه جویی کرده و موجب شده که مردم بخش قابل توجهی از نیازمندی‌های خود را از این طریق مرتفع نمایند.

بیمه اول، به عنوان جدیدترین استارتاپ حوزه insurtech  با بهره برداری از آخرین فناوری مرتبط، به روزترین خدمات بیمه ای را به بیمه گذاران ارائه می دهد.

بیمه اول در واقع یک سامانه استعلام، مشاوره و خرید آنلاین انواع بیمه نامه است که با بهره گیره از وب سایت خود به آدرس www.Bimeh1.com و اپلیکیشن، امکان نرخ‌گیری و خرید انواع بیمه‌ها را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، برای مشتریان فراهم کرده است.

مزیت بیمه اول نسبت به سایر استارتاپ های مشابه این است که این قابلیت را دارد که به صورت غیرمتمرکز خدمات ارائه دهد. لذا این استارتاپ این توانایی را دارد که در سریعترین زمان بازارهای بیمه  ای در شهرهای کوچک را نیز در اختیار بگیرد.

مشتریان بیمه اول در سراسر کشور میتوانند تمامی اطلاعات بیمه ای مورد نیاز از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را با هم مقایسه و با آگاهی کامل، خرید خود را از کارگزاران و نمایندگان بیمه مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی انجام دهند.

آز آنجا که بیمه اول یک استارتاپ غیرمتمرکز است، نمایندگان و کارگزاران بیمه ای در سراسر کشور حتی شهرها و روستاهای کوچک میتوانند در بستری که این پلتفرم آماده کرده، فعالیت بیمه ای داشته و دایره مشتریان خود را گسترش دهند.

نمایندگان و کارگزاران بیمه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت بیمه اول به نشانی www.bimeh1.com  مراجعه و یا با تلفن 02122087632 تماس حاصل نمایند.

همچنین در صورت نیاز به انواع مشاوره بیمه ای، کارشناسان مجرب بیمه اول همواره آماده اند تا به صورت کاملاً رایگان شما را در دریافت خدمات بیمه ای متناسب با نیازتان یاری کنند.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top