این سایت به فروش می رسد 09139135264


اعلام تعهدات بیمه حوادث دانش‌آموزی/تداوم ارائه خدمت در ایام کرونا و آموزش‌های غیرحضوری

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام جزئیات بیمه حوادث دانش‌آموزی گفت: بیمه حوادث دانش آموزی در طول ۱۲ ماه سال معتبر است و تعهدات آن به حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش‌ها بستگی ندارد و در بیمه حوادث دانش آموزی، نفس و شخص دانش‌آموز ملاک است نه صرفاً حضور فیزیکی در مدرسه.

 

گودرز کریمی فر، اظهار کرد: سقف تعهدات در بیمه حوادث دانش آموزی افزایش یافته است.

 

وی افزود: البته بیمه مذکور، از طریق فراخوان و استعلام عمومی، نرخ بیمه حوادث را نسبت به سال قبل، کاهش داده شده است.

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این شفافیت مالی و کاهش هزینه‌ها در بیمه حوادث دانش آموزی به معنای مدیریت بهره‌وری و یا بهره‌وری مدیریت در هزینه‌هاست گفت: حق بیمه حوادث دانش آموزی برای یک سال تحصیلی ۵,۹۴۰ تومان است.

 

کریمی‌فر با بیان اینکه در این بیمه نامه برابر تعهدات تعریف شده، جبران غرامت ناشی از هرگونه حادثه مانند سیل، صاعقه، زلزله، غرامت نقص عضو ناشی از حادثه، هزینه‌های درمان سرپایی و بیمارستانی، هزینه جراحی ناشی از بیماری، مازاد بر سهم بیمه پایه پیش بینی شده است گفت: بر اساس این بیمه نامه، دانش آموزان در برابر هر نوع حادثه در طول شبانه روز چه در مدرسه و چه خارج از مدرسه بیمه می‌شوند.

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به مسئولیت مدنی این بیمه نامه نیز اشاره کرد و گفت: این بخش شامل جبران غرامت فوت ناشی از حادثه در حد دیه کامل و غرامت نقص عضو ناشی از حادثه بر مبنای نقص عضو، طبق رأی مراجع ذی صلاح است.

 

وی درباره اعتبار این بیمه نیز عنوان کرد: بیمه حوادث دانش آموزی در ۱۲ ماه سال معتبر است. ضمن آنکه این تعهدات به حضوری یا غیرحضوری بودن آموزش‌ها بستگی ندارد و در بیمه حوادث دانش آموزی، نفس و شخص دانش‌آموز ملاک است؛ نه صرفاً حضور فیزیکی او در مدرسه.

 

کریمی‌فر به ایسنا گفت: درباره پوشش کرونا در بیمه حوادث دانش آموزی هم وقتی بحث درمان سرپایی و بستری مطرح باشد قطعاً این بخش را هم در بر خواهد گرفت.

 

وی همچنین جدول تعهدات بیمه حوادث دانش آموزی را به این شرح ارائه کرد:





مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top