این سایت به فروش می رسد 09139135264


تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان کلیدخورد

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامه‌ریزی برای پاسخ به مهم‌ترین مطالبه تاکسیرانان خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در فاز نخست، امکان بیمه شدن تعدادی از تاکسیرانان فراهم شده است.

 

محمد روشنی، درباره بیمه تاکسیرانان شهر تهران اظهارداشت: حدود ۱۵ هزار تاکسیران تاکنون بیمه نبوده اند که این موضوع مورد توجه قرار گرفته و از آنجایی که مهم‌ترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران‌ها است وامیدواریم باهماهنگی وهمکاری‌های خوب بین بخشی بعمل آمده تاپایان برنامه موفق عمل نماییم.

 

وی ادامه داد: طی رایزنی‌های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی ۲ تا ۳ هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایرتاکسیران‌ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

 

وی به نامه نگاری‌های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران‌های اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران‌ها از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود.

 

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران‌ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.

 

وی اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می‌شوندکه ازمجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.

 

روشنی خاطرنشان کرد: جزییات این اقدام متعاقبا ازطریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز رسانیده میشود ونیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری ازسمت آن‌ها درحال حاضرنیست.

 

وی با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران‌ها تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران‌ها به کار خواهیم گرفت.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top