این سایت به فروش می رسد 09139135264


طرح جان دانا موجب بهبود بیمه‌های زندگی می‌شود

طرح جان دانا موجب بهبود بیمه‌های زندگی می‌شود


1401/04/29

بیمه دانا در راستای افزایش فروش بیمه‌های زندگی و ضریب نفوذ بیمه، در حوزه بیمه‌های عمر و زندگی بر روی چند طرح تخصصی فعالیت می‌کند. که اولین طرح بیمه های زندگی با عنوان “جان دانا” بیمه دانا رونمایی گردید.

 

این طرح مجوز‌های لازم فعالیت از بیمه مرکزی را دریافت کرده در طرح “جان دانا” و چند طرح جدید دیگر که در بیمه دانا رونمایی کاربرد خواهد داشت شاخص‌های توسعه صنعت بیمه کشور بیش از پیش ارتقاء یابد و با ورود این طرح به صنعت بیمه عموم مردم می‌توانند از مزایا و فواید آن بهره‌مند شوند و اتفاق خوشایندی در حوزه بیمه‌های زندگی رخ دهد.

 

محصول انحصاری جان دانا با ارائه پوشش‌های مختلف متناسب با ریسک دوره زندگی بیمه گذار، بر بستر دیجیتال به بازار روانه شد “جان دانا” محصولی است که درآن منافع زندگی یعنی جان فرد، بیمه می‌شود.

 

بیمه "جان دانا" یک بیمه عمر زمانی در یک ویرایش جدید است و پوشش‌های تکمیلی زیادی دارد. بیمه گذار می‌تواند با توجه به شرایط خود برای این پوشش‌ها در خواست خود را ارائه دهد.

 

از ویژگی‌های این بیمه نامه یک بیمه با مزایای زندگی یا به اصطلاح LIVLNG BENEFITS است. متناسب با تورم سرمایه افزایش پیداکرده و طرح، خود را با تورم وفق میدهد. هر چه بیشتر این نوع محصول در صنعت بیمه ارائه شود بار از روی دوش دولت برداشته میشود. چراکه این محصول از جنس خدمات اجتماعی دولت است.

 

هزینه‌های بیمارستانی تحت عنوان غرامت بیمارستان پرداخت می‌شود. بیمار اگر در بخش ویژه مانند سی سی یو بستری شود سه برابر غرامت دریافت میکند. این محصول طبق قوانین بیمه مرکزی تا دوسال در انحصار بیمه داناست.




مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top