این سایت به فروش می رسد 09139135264


یک میلیون نفر در سال گذشته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند

یک میلیون نفر در سال گذشته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند


1401/05/15

میرهاشم موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در اردبیل اظهار داشت: بدهی سازمان تامین اجتماعی 90 هزار میلیارد تومان بود که در این 10 ماه 88 هزار میلیار د تومان را تسویه کردیم.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 380 مراکز درمانی و بیش از 88 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تامین اجتماعی درکشور خدمات‌رسانی می‌کنند افزود: این امر دستاورد بزرگی در حوزه تامین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیون نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند که این امر بسیار حائز اهمیت است.

موسوی تحقق منویات مقام معظم رهبری و ابلاغیه سیاست‌های تامین اجتماعی مقام معظم رهبری را اولویت اساسی عنوان کرد و در این زمینه همگان باید به صورت عملی پای کار باشند‌.

وی گفت: امید به زندگی در کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 55 بود که الان به 75 رسیده است که دستاورد بزرگی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اجرای طرح توسعه‌ای بیمارستان سبلان اردبیل و تجهیز این بیمارستان خبر داد و گفت: در این زمینه اعتبارات لازم تامین می‌شود و با تعیین تکلیف زمین درمانگاه گرمی درمانگاه این شهر راه‌اندازی می شود و 3 میلیارد تومان در این زمینه اختصاص می‌یابد‌.

وی گفت: در بیله‌سوار هم در یک ماه آینده زمین مورد نظر مشخص وپروژه دراین شهر اجرایی می‌شود.

موسوی از الحاق ساختمان بیمه به بیمارستان ارس پارس آباد و تجهیز این بیمارستان و اضافه شدن پزشکان متخصص خبر داد و افزود: تخت‌های این بیمارستان هم به بیش از 96 تخت افزایش می‌‌یابد و درمانگاه نمین هم در حال تکمیل شدن است و پروژه‌هایی در خلخال و سایر شهرستان‌ها بررسی و اجرایی می‌شود.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top