این سایت به فروش می رسد 09139135264


كتاب حرفه‌ای‌گری در صنعت بیمه

كتاب حرفه‌ای‌گری در صنعت بیمه


1401/06/07

چاپ دوم کتاب حرفه‌ای‌گری در صنعت بیمه، تالیف دکتر مرتضی گودرزی، توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، حرفه‌ها به طور گسترده درگیر مقابله با ریسک و عدم اطمینان هستند. افراد حرفه‌ای به واسطه خبرگی و برخورداری از دانش تخصصی، به مشتریان و گیرندگان خدمات کمک می‌کنند تا در فضای واقعی کسب‌وکار و زندگی خود با آسودگی خاطر بیشتری با ریسک و عدم اطمینان روبه‌رو شوند. این ویژگی ارزشمند برای برخی حرفه‌ها نظیر پزشکی به وضوح و روشنی دیده می‌شود؛ اما بیمه‌ها و بیمه‌گران چطور؟ ذات و ماهیت عملیات بیمه‌گری، با ریسک و کیفیت مواجهه با آن گره خورده است. اما آیا می‌توان گفت که بیمه یک حرفه است و آیا بیمه‌گران توانسته‌اند با حرفه‌ای‌گری به مشتریان خود اطمینان دهند که با ریسک و عدم اطمینان روبه‌رو شوند؟

در راستای پاسخ به این سوالات، کتاب حرفه‌ای‌گری در صنعت بیمه نوشته‌ی دکتر مرتضی گودرزی، در پنج فصل شامل «واکاوی مفاهیم؛ حرفه، حرفه‌ای و حرفه‌ای‌گری»، «صنعت بیمه و شاخص‌های حرفه‌ای»، «نهاد ناظر؛ خط‌مشی‌گذار حرفه‌ای»، «حرفه‌ای‌گری نوین؛ نقش و جایگاه شرکت‌های بیمه» و «مسائل اخلاقی صنعت بیمه» تالیف شده و توسط انتشارات پژوهشکده بیمه به چاپ رسیده است.

مخاطب اصلی این کتاب، خط‌مشی‌گذاران، متولیان و مسئولان صنعت بیمه در کشور، خبرگان عملیات بیمه‌گری، و مدیران عالی، مسئولان و مدیران کلیدی شرکت‌های بیمه هستند. کلیه کارشناسان و فعالان صنعت بیمه نیز می‌توانند به فراخور اشتیاق خود به مفهوم حرفه و حرفه‌ای‌گری و نیز علاقه به سرنوشت صنعت بیمه، از محتوای کتاب بهره لازم را ببرند.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب «کتاب حرفه‌ای‌گری در صنعت بیمه» می‌توانند به کتاب‌فروشی پژوهشکده بیمه به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم (کاج سابق)، خیابان سرو غربی، پلاک 43 مراجعه و یا با شماره تلفن 22066063 داخلی 666 تماس حاصل فرمایند.

همچنین خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانی https://bookstore.irc.ac.ir/ امکان‌پذیر می‌باشد.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top