این سایت به فروش می رسد 09139135264


پرداخت الکترونیکی خسارت تصادفات خودرو عملیاتی می شود

پرداخت الکترونیکی خسارت تصادفات خودرو عملیاتی می شود


1401/06/08

مدیرعامل بیمه ایران از پرداخت آسان خسارت‌های خودروها و اجرای طرح آزمایشی پرداخت غیرحضوری از طریق سامانه بیمه ایران خبر داد.


حسن شریفی در آیین افتتاح دفتر بیمه ایران در قائمشهر اظهار کرد: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت در صنعت بیمه، بیشترین خدمات را در حوزه پرداخت خسارت انجام می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان از طریق شبکه نمایندگی جذب بیمه شده است، گفت: همچنین با وجود ۲۵ حوزه در کل کشور بیمه نامه ای بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت از سوی این بیمه پرداخت شده است.

 

مدیر عامل بیمه ایران ادامه داد: در ۵ ماهه امسال نیز بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه دریافت و ۷ هزار میلیارد تومان هم خسارت پرداخت شده است و مصوبه قانون خانواده و جمعیت از دیگر اقدامات بوده است.

 

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست های مکرر مردم مبنی بر پرداخت آسان خسارت اتومبیل ها پس از  وقوع حادثه، اظهار کرد: انجام پرداخت خسارت بدون حضور فیزیکی در دستور کار بیمه ایران قرار دارد و در راستای پرداخت آسان خسارت‌های خودروها اجرای طرح آزمایشی پرداخت غیرحضوری از طریق سامانه بیمه ایران در سه استان انجام شد.

 

مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: از طریق این سامانه مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق موبایل و یا سیستم رایانه اعلام خسارت کرده و مدارک خود را بارگذاری می کنند و بدون نیاز به حضور فیزیکی برای ارزیابی خسارت از طریق شعبه بیمه ایران به صورت آنلاین خسارت آنها پرداخت شده و مراجعات حضوری مردم به بیمه ایران جهت دریافت خسارت منتفی می شود.

جواد مولایی فرماندار قائمشهر نیز در آیین افتتاح بیمه ایران در قائمشهر گفت: بیمه ایران خدمات مناسب و مفیدی ارائه کرده است و به برکت نظام امروزه کشور ما به جایگاهی رسیده است که روی پای خود بایستیم.

 

وی ادامه داد: در واقع عنوان مقاومت وقتی نوشته شد که ما در کشور با جنگ مرکب روبرو بودیم و برای برون رفت از مشکلات و در جهت آسیب ندیدن مردم، بیمه ایران از تلاشی فروگذار نکرد و سعی کرد تا کمترین آسیب به مردم وارد شود و بهترین خدمات را ارائه کند.

 

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: امسال در هفته دولت نیز ۱۱۷ پروژه به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در قائمشهر افتتاح شد و به بهره برداری رسید.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top