این سایت به فروش می رسد 09139135264


تقویت دو بال بیمه گری و سرمایه گذاری در دستور کار بیمه کوثر

تقویت دو بال بیمه گری و سرمایه گذاری در دستور کار بیمه کوثر


1401/08/02

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اهمیت نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۲۲ گفت: برداشت‌های متفاوتی از نمایشگاه‌ها می‌شود، اما برنامه راهبردی بیمه کوثر این است که در تمامی نمایشگاه‌های تخصصی حضور یابد و بهره لازم را از این فرصت بدست آورد.


 

ابوالفض آقادادی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها در قالب‌های گوناگون برگزار می‌شود گفت: نمایشگاه‌ها می‌توانند در قالب بازاریابی‌های خرد یا بازاریابی‌های صنعتی تقسیم بندی شوند.

 

 

وی به مقایسه نمایشگاه تهران با اینوکس کیش پرداخت و گفت: در نمایشگاه بانک، بورس بیمه که در تهران برگزار شد، بیشتر عموم مردم آمدند، زیرا حالت نمایشگاه خرد دارد، یعنی بیمه شدگان خرد در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، اما نمایشگاه کیش اینوکس بیشتر شاهد حضور کسب و کار‌های مرتبط است که با یکدیگر جلسات برگزار می‌کنند و در این جلسات تفاهم نامه‌هایی امضا می‌شود و دیدار‌هایی صورت می‌گیرد.

 

 

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه هزینه بیلبرد در بازاریابی یک طرفه چندان تاثیرگذار نیست گفت: این در حالی است که همان هزینه بیلبرد در یک نمایشگاه تخصصی، منجر به سرمایه گذاری می‌شود.

 

 

وی به تشریح عملکرد در نمایشگاه اینوکس کیش پرداخت و گفت: در قالب فضا‌هایی همچون نمایشگاه اینوکس کیش، دیدار‌هایی صورت می‌گیرد که در روز‌های شلوغ کاری هر کدام به سختی امکان پذیر است، اما می‌بینیم که در نمایشگاه اینوکس به سادگی صورت می‌گیرد.

 

آقادادی با اشاره به جلسات درون گروهی بیمه کوثر که در اینوکس کیش برگزار شد گفت: در این نمایشگاه با گروه‌های مالی بیمه و سهامداران عمده بیمه کوثر مانند گروه مالی غدیر و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا در ارتباط بودیم و در همین نمایشگاه‌ها مدیریت بر منابع مطرح می‌شود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه تاوقتی منابع باشد، مدیریت بر منابع مطرح نیست گفت: مدیریت بر منابع وقتی می‌تواند صورت بگیرد که شرکت‌ها در کنار هم در محلی همچون اینوکس کیش قرار بگیرند و به رایزنی و تبادل نظر بپردازند.

 

 

مدیرعامل بیمه کوثر به تشریح عملکرد بیمه کوثر در اینوکس کیش پرداخت و گفت: در این نمایشگاه سه تفاهمنامه بین بیمه کوثر با گروه مالی غدیرو گروه فناوری اطلاعات داشتیم تا بتوانیم از توانایی آن‌ها استفاده کنیم. همچنین با گروه مالی که در حوزه سرمایه گذاری در قسمت سهام به بیمه کوثر کمک می‌کنند نیز تفاهمنامه همکاری دیگری داشتیم.

 

 

وی با تاکید بر اینکه یک شرکت بیمه به غیر از بال بیمه گری، بیمه سرمایه گذاری هم دارد گفت: این مهم زمانی می‌تواند نتیجه بخش باشد که به صورت متوازن هم به کار بیمه گری بپردازیم و هم از فرصت‌های سرمایه گذاری برای بیمه کوثر به نحو احسن استفاده کنیم.

 

 

آقادادی با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم در نمایشگاه‌های تخصصی همچون اینوکس کیش بال بیمه گری را جستجو کنیم گفت: در نمایشگاه اینوکس کیش از این سه مورد که خدمت محور هستند و در مباحث مالی که می‌توانند پشتیبان هم باشند، بهره بردیم تا باعث فرصت‌هایی برای بیمه کوثر باشد.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top